Accueil

Médias

L'agence de communication MediaScope

Cinéma

Article précédent

Article suivant


SYNGENTA : Syngenta sets out path to expand global leadership

Syngenta International AG Media contacts: Analyst/Investor contacts:
Media Office Michael Edmond Isaac Jennifer Gough
CH-4002 Basel Switzerland +41 61 323 2323 Switzerland +41 61 323 5059
Switzerland USA +1 202 737 6521
Tel: +41 61 323 23 23 Paul Minehart
Fax: +41 61 323 24 24 USA +1 202 737 8913 Claire Hinshelwood
Switzerland +41 61 323 7812
USA +1 202 737 6520 www.syngenta.com
Basel, Switzerland, June 21, 2011
Syngenta sets out path to expand global leadership
Integrated strategy to drive market share growth
Capital Markets Day to showcase unrivaled technology breadth
Sales of key crops expected to more than double to surpass $17 billion
Sales growth in second quarter 2011 robust
At the 2011 Capital Markets Day at the Syngenta Jealotts Hill Research Centre,
UK, senior executives will explain the significant value creation potential of the companys new integrated strategy. Executives will outline how the company targets market share gains driven by a fully integrated commercial and R&D organization with a global crop focus. The day will highlight the breadth of the companys technologies across all the worlds major crops: cereals, corn, oilseeds, rice, soybean, sugar cane and vegetables.
« Since we announced our new strategy in February, we have made major progress in its implementation. Today we are sharing the value creation potential of that strategy, » said Mike Mack, Chief Executive Officer. « Syngenta is focused upon the discovery and development of integrated solutions which go beyond the single product paradigm. Our confidence in the future growth potential of our business is underpinned by an innovation pipeline which will increase sales of key crops to over $17 billion post 2015, compared with $8.4 billion today. This, combined with our integrated business model, will enable us to grow faster than the global market and deliver superior returns to our shareholders. In addition, the resilience of our sales in the second quarter, despite adverse weather conditions, demonstrates the strength of the current portfolio upon which we are building our new strategy. »
« This is an exciting time to be working at Syngenta as we embark on a new era of innovation and productivity, » said Sandro Aruffo, Head Syngenta R&D. « Our crop and grower-focused approach to research and development, combined with our broad range of technologies and the quality of our scientists, underpins our confidence that we will continue to outperform in the years to come. »
Syngenta ­ June 21, 2011 / Page 1 of 2

Télécharger le communiqué
!:!iframe http://www.nextnews.fr/upload/fr/nextnews%5Fsyngenta%5Fsyngenta%5Fsets%5Fout%5Fpath%5Fto%5Fexpand%5Fglobal%5Fleadership%5F55957%2EPDF!:!

En partenariat avec NextNews

Partager :

Tags: ,

Partager :
 



Retrouvez lemediascope.fr sur :
Retrouvez-nous sur Facebook     Retrouvez-nous sur Twitter     Retrouvez notre flux RSS     Abonnez-vous pour recevoir nos articles par mail.    

L'actu>>

Chaînes INFO : part d’audience vendredi 20 octobre + BFMTV 20h ( « 90 mn ») / « L’heure des Pros week-end » ( Cnews)/ LCI ( 20h)+ France Info
TF1 audience rugby Argentine/Nouvelle-Zélande ( 6- 44) ( 1ère demi-finale Coupe du monde) + TPMP (/ Quotidien + Delahousse / Coudray
Israël-Hamas : 2 otages américaines libérées par le Hamas sont arrivées en Israël
Chaînes INFO : part d’audience jeudi 19 octobre -Darmanin ( BFMTV) + Ruquier 20h / « L’heure des Pros » ( Cnews)/ LCI ( 20h)
TF1 audience « Vise le coeur » ( Claire Keim) /France 2 édition spéciale « Israël/Gaza : l’onde de choc »( Caroline Roux /Julian Bugier)/ Kaamelott ( M6) + Quotidien /TPMP
(Vidéo) Hamas / Israël : menace terroriste en France : Macron évoque « un élément de division » « si on gère mal cette situation »
Chaînes INFO : part d’audience mercredi 18 octobre 2023- + Ruquier 20h ( BFMTV)/ »L’heure des Pros » / LCI ( 20h)
France 2 audience  » Les Invisibles » / « Le meilleur pâtissier »( M6) / TF1 ( 3ème) + »La grande librairie » ( Frédéric Lenoir )+ Quotidien /TPMP
La déchéance de nationalité de Karim Benzema demandée par la sénatrice Valérie Boyer après évocation d’un « lien notoire avec les Frères musulmans »
Chaînes INFO : part d’audience mardi 17 octobre 2023- + Ruquier 20h ( BFMTV)/ »L’heure des Pros » / LCI ( 20h)
TF1 audience France/Écosse 4-1 ( doublé de Pavard) / France 2 « Le collège de Monsieur Paty »/ » Mince alors » ( M6) + Quotidien » + 20h ( TF1- France 2) 
Minute de silence /Attaque à Arras : « le pas de vague’, c’est fini! » ( Gabriel Attal) 
Chaînes INFO : part d’audience lundi 16 octobre 2023 + Darmanin ( « L’heure des Pros » / Ruquier 20h ( BFMTV)
France 2 audience « « Noir comme neige » ( Laurent Gerra)  / M6 » L’amour est dans le pré » / TF1 3ème « Cannes Police Criminelle »+ Quotidien / TPMP
Darmanin : Mélenchon « a fait un calcul politique (…) je dis aux gens des quartiers, qu’ils ne sont qu’une clientèle électorale »
Chaînes INFO : part d’audience dimanche 15 octobre 2023-
(Vidéo) Rugby : France – Afrique du Sud : l’arbitrage pas  » au niveau »  ( Antoine Dupont)  : « Je ne suis pas sûr que l’arbitrage ait été au niveau »
TF1 audience France /Afrique du Sud (Coupe du Monde Rugby) + 20h30 le dimanche  ( Mick Jagger) + TF1 / France 2 ( 20h) +  » Beau Geste » ( F2)
Chaînes INFO : part d’audience samedi 14 octobre
TF1 audience « 50 minutes Inside » (Isabelle Ithurburu) / C l’Hebdo (Aurelie Casse) / « N’Oubliez pas les paroles » ( F2) / M6  le journal 19h45